donderdag 17 mei 2012

vrijdag van 17:00 - 19:00 uur gesloten verder van 9-9 open

twee uurtjes gesloten! (ongeveer van 17:00-19:00 uur)

Omdat wij morgen naar de trouw receptie van mijn nichtje Astrid en haar vriend Joris gaan is de studio twee uurtjes gesloten! (ongeveer van 17:00-19:00 uur)

Verder zijn we gewoon van 9 tot 9 open.

En zaterdag van 9 tot 5.

prachtig weefwerk met stroken stof, jammer genoeg heb ik niet opgeschreven waar ik deze foto vandaan heb.

Volgende week een speciaal haakcafe

Ook is deze maand het haakcafe op een week eerder op 24 mei omdat ik de 31mei naar een lezing in het textielmuseum ga.

Deze keer moet je je opgeven voor haakcafe! Anders heb ik niet genoeg aardbeien met slagroom!

Het haakcafe is deze keer wat meer bijzonder omdat mijn vriendinnen van de Fairyknitters komen we hebben net als vorig jaar de Sweet and Simple STuff stawberry UFO tea party (unfinished objects)

Dat houd in dat we dingen gaan afmaken voor de zomer en dat ik voor aardbeien met slagroom zorg en thee en koffie.

Iedereen neemt wat lekkers mee en kan spullen zoals wol en boeken ruilen of weggeven.


Geen opmerkingen: