zondag 13 mei 2012

superleuke textiel workshop rokfestival dinsdag 22 mei


Ik ben met de voorbereidingen bezig en het belooft echt een speciale workshop te worden waar ik veel van mijn textiel- en vakkennis kwijt kan.
Ik stel de dag zo samen dat iedereen echt op eigen niveau kan werken, dus geschikt voor beginners en (ver)gevorderden.





Speciaal voor het rokfestival geef ik een dag workshop vrijheidsrok of freedomskirt.

De bedoeling is dat je veel inspiratie krijgt.

De technieken zijn ook geschikt voor een tas of kleed of muurobject.
Ieder die graag met textiel werkt kan een inspirerende dag verwachten met een goede basis om thuis verder te gaan.


Met een oude rok of gerecyclede stof en kantjes, knoopjes en stofverven ga je een prachtige nieuwe rok maken (of iets wat je zelf graag wil)

Ik laat zien hoe Alabama Chanin werkt.
(t-shirt stof, verf, handwerk)


Hoe de handgeverfde en met de hand doorgeregen kleding van India Flint in elkaar zit.


en natuurlijk voorbeelden van eigen hand met stiksels, verf en wortels en bomen.



en hoe je makkelijk inspiratie vind op internet dmv. bijv Pinterest, Flickr en Trendtablet van Lidewij Edelkoort.

alle informatie vind je verder op mijn project blog http://rokfestival.blogspot.com/2012/02/workshop-vrijheidsrok-freedomskirt.html

voor alle Hoooked Zpagetti, Ribon XL en Fuzzilli haakliefhebbers, deel twee van makkelijk een cirkel haken is op de filmpjes na klaar en komt eraan. 
wil je het niet missen:
 vul dan je e-mail in rechts bovenaan de blog en je krijgt een e-mail bij een bericht.

voor iedereen die me wel een beetje wil helpen met de promotie van de studio:
klik even op de sociale media knopjes om dit bericht te verder te verspreiden.



Geen opmerkingen: