vrijdag 6 oktober 2017

zaterdag (ochtend) 7-10 gesloten wegens doorpassen festival

kleine "tip of the veil" #fairfashionfestival

Fair Fashion Festival update:

Het fair fashion festival op zondag 22 oktober in Utrecht is een festival dat helemaal door vrijwilligers georganiseerd wordt.

In de praktijk blijkt het best pittig om dit soort grote klussen te doen naast bijvoorbeeld een studie of werk. Maar tegelijkertijd geeft het ook de passie en bevlogenheid van de organisatie weer.

Mede daardoor is het wel eens een beetje schipperen om alles goed en op tijd te regelen.
Vooral als je, zoals met mijn werk, ook nog een doorpas wilt regelen.

Omdat er morgenochtend een looptraining voor de (ook vrijwillige) modellen is moet ik de studio even dicht doen.

Ik verwacht dat ik rond twee uur weer terug ben, maar als je er zeker van wilt zijn kan je me rond die tijd even bellen of ik er al ben.

Zie het bericht hieronder voor de Knit&Knot in Tilburg (13,14,15 oktober) en festival (22 oktober)





Geen opmerkingen: