donderdag 3 augustus 2017

vrijdag 4 augustus 1 dagje dicht, zaterdag weer open.

Vakantieperiode

pleated nature Eco Textile Studio 

Vrijdag 4 augustus ben ik een dagje weg,
Zaterdag weer gewoon open. Net als de rest van de vakantie op vrijdag en zaterdag.

Kom je van verder bel dan even, wil je meer informatie ergens over maak dan even een afspraak zodat ik tijd voor je in kan plannen.

Onze klanten komen steeds vaker van verder weg en hebben dan graag dat ik even mee denk met hun project. Door even een afspraak te maken heb ik meer tijd voor je als je dat fijn vind.

Een paar bolletjes of een haaknaald kan natuurlijk tussendoor.

Volgende week woensdag en donderdagavond kan je (ook altijd per keer en op afspraak) weer naar de lessen komen. Ieder werkt aan haar eigen project, of dat nu naaien, borduren of haken is (of alle andere dingen die wij hier zelf ook doen) Afhankelijk wat iemand wil gaan doen kan ik kijken of daar ruimte voor is.
Twee mensen op dezelfde avond een cirkelrok knippen geeft wat ruimte gebrek op de werktafel, om maar een voorbeeldje te noemen. Als ik het weet kan ik vooraf een oplossing zoeken.

Ik heb de laatste tijd eigenlijk nooit meer dan 4 leerlingen per keer om rustig te kunnen werken.

Voor het fair fashion festival in Oktober in Utrecht ben ik met proefjes bezig met mijn smock pleater. Een plooi machientje. We willen voor de show weer wat duurzame bruidsoutfits maken waarvan onderdelen door gedragen kunnen worden. Hierboven het moodbord voor de inspiratie en hieronder wat resultaten.

pleated nature Eco Textile Studio

Geen opmerkingen: