zaterdag 1 juli 2017

Vandaag 1 juli open, volgende week gesloten ivm. het Gorcums Hippiefestival.

Gisteren schreef ik op Facebook kussen klaar, "what next?" maar vandaag besefte ik opeens dat ik even toe ben aan wat rust.

Ik heb heerlijke weken gehad met workshops volgen en geven in binnen- en buitenland.

Onze deelname aan het fair fashion festival in Rotterdam was een groot succes.

Maar ik merk dat mijn energie een beetje op is. Ik heb al twee dagen hoofdpijn en ben een beetje huilerig, dat zijn mijn bekende rode lampjes.

Dus komende week ben ik even weinig online en vertrek een paar dagen naar ons vakantiehuisje.


Hippiefestival:


En volgende week staan we dan nog op het Gorcums Hippiefestival. (studio dat weekend gesloten!)


Op het hippie festival geven we twee soorten mini workshops.
Eentje met (ketting) weven en een met (bandana of vlaggenslinger) eco-print/ plantaardig verven.
De workshops duren een uurtje en bij het verven moet je rekening houden dat je je werk nog een uur in de pan laat en je het dus later op komt halen.


Ik zal een mogelijkheid tot voorinschrijving maken zodat je niet voor niets komt. ( € 7,50 incl. materialen, festival terrein is gratis toegankelijk)

De workshops zijn gericht op volwassenen, maar voor kinderen boven de ca. 9 zijn ze ook zelfstandig te doen. Kleinere (handige) kinderen kunnen ook meedoen, maar onder begeleiding van een ook deelnemende volwassene.

Dit ivm. met veiligheid (kokend water) en om er voor te zorgen dat het voor iedereen een leuke workshop wordt met een goed resultaat.

Ik hoop je daar te zien! We staan weer op het iets rustigere stuk bij Rosa in de buurt. Dus niet direct aan het hoofdveld zodat het ietsje rustiger is en de les ook te verstaan is.  ;-) (speciaal voor gevoelige meisjes zoals ikzelf)


Geen opmerkingen: