woensdag 23 juli 2014

Help ik heb geen verhaal!


Nieuw verhaal over verven met vlierbessen maken.....


Help ik heb geen verhaal!

Ik volg een aantal vrouwen met een (duurzaam) eigen bedrijf die leuk daarover schrijven en andere bedrijven helpen met alle dingen die daar bij komen kijken. Een daarvan is van Christine Algera, de oprichter van Crachtig Verhaal. Vandaag las ik dit blog van haar: help-ik-heb-helemaal-geen-interessant-verhaal
Ik moest er om glimlachen, en iedereen die mij persoonlijk kent zal even diep zuchten denk ik.....

Help!!! ik heb teveel te vertellen ;-)

Tja, haar stelling deed me wel een beetje glimlachen! Ik heb altijd zoveel mooie dingen om te vertellen dat er nu een stapel ligt om over te schrijven!
Elk garen dat ik verkoop heeft namelijk een verhaal. Dat kan gaan over fair-trade projecten, over duurzaam door hergebruik of biologisch telen.
Over kleine familiebedrijven, het belang van lokale ondernemers en het nut van een dorpscentrum.
Of over kunstprojecten, patronen of lessen…..nogal een kluwen rode draad dus!
Nu ben ik maar aan een planning begonnen, die tip kreeg ik van verschillende kanten.
En omdat een foto meer zegt dan duizend woorden, moeten er dus ook foto’s worden gemaakt……
verhaal over de gehaakte kleedjes van de 90 jarige mevrouw de Boon schrijven......
ow, ja en zoals altijd vergat ik dat het handig is als al die mooie producten ook aangeschaft kunnen worden…daar hoort dus een productbeschrijving voor de Etsy webshop bij……
Verhaal over het Japanse Noro garen schrijven.....
Enne, ik heb nog een duurzame DIY droomcollectie voor mezelf en dus grotere maten in m’n hoofd…………. Van hand- en plantgeverfde duurzame stoffen en garens.....
Ik kan de reactie van Christine al voorstellen, die dame heeft dringend een coach nodig…..mmmmmmm tja, maar eerst wat verdienen?????
Oh nee, eerst wat vakantie! Dan ga ik alles even loslaten en kom ik vast tot een enorm wijs besluit!
(De studio is meestal open deze zomer, maar niet het eerste en derde weekend van Augustus. Kijk in de rechter kolom voor details)
Zo, das een blog op zichzelf……NOTEREN: op de blogplanning: "blogje over hoe bloggen en sociale media, je kan afhouden van lekker handwerken pffffffff……."
xxx Marijke

Geen opmerkingen: