donderdag 20 december 2012

Super dikke zachte wol voor kollen en sjaals in natuurwit








Wil je ook een nog snel een grote kol, muts, kussen of plaid? 


We hebben onze eigen geïmporteerde dikke zachte Noorse wol weer binnen! Strengen van 200 gram kosten 11,90 euro en voor een grote kol of sjaal heb je twee strengen nodig. Maar dan heb je wel echte, zuivere, duurzame wol. In de winkel betaal je voor een kol van deze kwaliteit tussen de 50,= en de 70,= euro, handgemaakt vaak nog meer (kijk maar eens bij Granny's Finest, en ik zeg niets van de prijzen want ik weet precies hoe veel tijd en geld alles kost http://www.grannysfinest.com/scarves.html)

Maar zelf maken is natuurlijk altijd voordeliger, en erg leuk om te doen

Mijn nichtje Caroline heeft een leuke sjaal gehaakt en een andere klant heeft een mooie ribbelsjaal van deze wol gebreid, Allebei niet moeilijk. en ik heb ze nog een keer opnieuw gemaakt zodat ik een voorbeeld in studio heb.

Heb je echt geen zin om ze zelf te maken dan kan je de gehaakte kol ook kant en klaar bij Jules fashion aanschaffen

Caitlin maakt ze voor haar in opdracht. incl. BTW is de prijs dan nog heel redelijk want ze verkoopt ze voor 39,95 euro, Caitlin heeft ook prachtige gehaakte Ierse Doneval Luxery Tweed sjaals voor Jules gemaakt, ga eens kijken, nu met de Sales helemaal aantrekkelijk om eens naar haar prachtige collectie te  gaan kijken! http://www.julesfashion.nl/index.php


Geen opmerkingen: