dinsdag 1 november 2011

kanten kleedje / lace doily






Op donderdag eerst weer Hoooked Zpagetti en Hoooked Ribbon XL aanvullen, dus als het goed is, is alles weer in voorraad komend weekend. Donderdag avond geef ik weer haakles in de studio. Maar dit werk op de foto's is niet voor de les maar voor zaterdag a.s. Ik ben dan de hele dag in Artoteek-Gorinchem en dus ook in het Gorcums-museum. Daar is het open dag en omdat het thema "Kunst PRIKKELT" is ben ik gevraagd om mijn werk en werkwijze te laten zien. Dit werk is de voorbereiding van een installatie waar ik zaterdag een begin aan zal maken.
Uiteindelijk komt de installatie buiten op een donkere schuur muur bij Museum de Koperen Knop in ons dorp waar in maart een "Rok-festival" begint. Alle wol is door mij hand-gesponnen van schapen van ons eigen dorp en natuurlijk handgehaakt.
De studio is ook zaterdag gewoon open dankzij Annelie.
Vrijdagavond is het weer supergezellig in de straat want dan is er hier visbakwedstrijd. Alles leuk verlicht en voor de kinderen weer vingerhaken met gratis een klein bolletje Hoooked Zpagetti garen.

On Thursday I give a crochet-class in my studio. But this work is for Saterday were I will make a start of an installation for the open day of Artoteek Gorinchem and the Gorcums Museum. Later this will be part of an outdoor installation on a dark farm-shed wall in museum de Koperen Knop in our village. In March the "Rok (=skirt and music!) festival" All the wool is hand spun by me of wool from sheep of my own village. And hand crochet of course.
Our studio is open thanks to Annelie.
On Fridaynight our village is a extra special Dutch cosy village. We have a fish-baking competition and last year it was really nice with all the lights! For the children we have a free little ball of Hoooked Zpagetti yarn and we teach them finger crochet.

2 opmerkingen:

Promosyon zei

Just found and followed you via Social Parade Follow on Friday. That colorful yarns are my one of the favorite from your blog. Creative work from your side is as always fantastic.

ecotextilestudio zei

Thanks we do our best! Its nice to get a comment!