zaterdag 20 maart 2010

Dit weekend gewoon open, volgende week textiel in Leiden!

Ik heb een begin gemaakt aan mijn installatie in de Hortus in Leiden voor het textielfestival. ( http://www.textielfestival.nl/ ) meer hierover en over groen textiel op mijn andere blog http://www.groengenoeg.blogspot.com/  Zondagmiddag ga ik met Caitlin de rest van de Zpagetti orchideeen, bladeren en wortels aan het prieel vastmaken en lekker even door Leiden wandelen.

Vandaag zijn we gewoon open. Volgende week zijn we dus vanaf woensdag 4 dagen in Leiden. Maandag en dinsdag ben ik in onze studio om voorbereidingen te treffen. Als je nog snel iets wilt ophalen bel dan even van te voren.

Voor na  het textielfestival heben we al weer allerlei leuke ideeen, dus volg ons blog of geef je op voor een kwartaal-nieuwsbrief per e-mail info@marijkekbongers.nl

Als je nog geen plannen heb voor de pasen: kom zaterdagmiddag 3 april van 14:00-17:00 uur naar ons HAAKCAFE MET THEE met je eigen werkje of probeer ons materiaal eens uit. Iedereen helpt elkaar en voor de thee staat er een (vrijwillig!) spaarpotje tgv. mijn communityartprojecten. Om te weten hoeveel stoelen ik nodig heb even opgeven als je komt graag! info@marijkebongers.nl

Geen opmerkingen: