woensdag 11 november 2009

inspiratie, Inspiration


Ik ben dol op het lezen van blogs van crafty girls van overal vandaan. Ze inspireren me met hun foto's en kleurgebruik. Ik moet nog leren om, als ik een foto opsla, er gelijk hun blognaam en link erbij te zetten zodat ik dat ook kan delen. Om ze zelf de eer te geven die ze verdienen! In tussentijd vind ik het jammer om de foto's in mijn computer te verstoppen, ze zijn te mooi daarvoor! Als je een plaatje van jouw hand herkent laat het me dan weten en dan zet ik je blog erbij of als je dat liever wil verwijder ik het plaatje.

I love reading blogs written by crafty girls from all over the world. They really inspire me to make new choises with colour. I need to learn to remember the blogs I've got them from. To give these Lady's the credits they urn!!!! In the meanwhile I didn't want to hold these pictures in my picturelibrary, they are to pretty and ought to be shown! But if you recognise your work please tell me and I will delete or put your name under it!

Ik maak de collages trouwens met het programma Picasa. Dat is een gratis fotobewerkingsprogramma dat ik vaak gebruik en nogal blij mee ben. Een waarschuwing is wel op zijn plaats, het programma zet alle plaatjes op de computer gelijk in Picasa en niet iedereen vind dat prettig. Het is vrij makkelijk terug te draaien maar er zijn mensen (echtgenoten?) die er niet blij mee zijn.

By the way, the collages I make with Picasa. It's a free photo editor I really love and use a lot. To make collages or to edit my photo's. But be aware that this program puts all your pictures in Picasa and you might nog like that. It is easy undone but I know some people don't like this!

Geen opmerkingen: